تابلوسازي تابلوسازي .

تابلوسازي

يس

همه ما بارها آزمايش خون داديم و زمانيكه جوابش را ميگيريم قبل از هر كسي دوست داريم از آن سردر بياريم. بيشتر افراد دوست دارند بعد از دريافت جواب آزمايش و قبل از مراجعه به پزشك از نتيجه جواب آزمايش خود مطلع شوند.

تا به حال شده جواب آزمايش خود را از آزمايشگاه دريافت كنيد و با ديدن علامت «*» يا «high» جلوي بعضي از فاكتور‌هاي اندازه‌گيري شده به ترس و وحشت بيفتيد كه نكند بيماري خطرناكي داريد يا اينكه دچار ديابت، اختلالات تيروئيد، چربي خون بالا و … شده‌ايد؟! شايد چند روزي تا وقت ويزيت پزشك‌تان باقي مانده باشد و در عين حال دل توي دل‌تان نباشد كه بدانيد هر يك از اين علامت‌‌ها در برگه آزمايش خون نشان‌دهنده چيست و ميزان طبيعي هركدام بايد چقدر باشد.

در بخش « تفسير جواب آزمايش » كارشناسان آزمايشگاه بيبي سنتر به صورت آنلاين شما را در بررسي و تحليل جواب آزمايشتان راهنمايي خواهند كرد.

تفسير جواب آزمايش


آزمايش خون داد‌ه‌ايد و از نتايج آن سر در نمي‌آوريد؟ ما به شما مي‌گوييم كه اين برگه به شما چه مي‌گويد.

۱٫ هر چند وقت يك بار بايد آزمايش خون بدهيم؟

انجام آزمايشات دوره‌اي تقريبا هر شش ماه يك‌بار براي هر شخصي باتوجه به شرايط جسماني و سلامتي‌اش ضروري است اما در كساني كه سابقه بيماري خاصي دارند بسته به نوع بيماري‌شان بايد با نظر پزشك معالج در دوره‌‌هاي كوتاه‌تري آزمايشات لازم را انجام دهند.

۲٫ چه زماني از روز بهتر است آزمايش بدهيم؟

پاسخ به اين سوال بستگي به نوع جواب آزمايش درخواستي دارد، براي مثال قند خون ناشتا بايد صبح و به صورت ناشتا انجام شود. بعضي از تست‌‌ها مانند كورتيزول نيز بسته به درخواست پزشك ممكن است ۸ صبح يا ۴ بعدازظهر انجام شود.

۳٫ شمارش كامل خون چيست؟

بررسي سلول‌‌هاي خوني از نظر تعداد، سايز و شكل ظاهري آنها و اندازه‌گيري مقدار هموگلوبين و هماتوكريت را شمارش كامل خون يا CBC مي‌نامند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۵۸:۳۴ توسط:مامان گلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

تابلوسازی

تابلو چلنیوم

تابلو مغازه

لالایی

بارداری

گردنبند اسم

اسم دختر