تابلوسازي تابلوسازي .

تابلوسازي

تابلو سازي

تابلو سازي

( تابلو چلنيوم – چلنيوم – تابلو تبليغاتي – تابلو كامپوزيت – تابلو مغازه – تابلو چوبي – تابلو جديد – تابلو وكيوم )

انتخاب تابلو ساخته شده  پروژه كانتينر  توسط تابلو سازي پاسارگاد آقاي رسولي به عنوان تابلوي برتر سال 95 از نظر 1600 مجموعه شركتي و كارگاهي تابلو سازي در گروه تابلو سازان تبليغات محيطي كانال برتر تابلو سازي در كشور

تابلو سازي تخصص ماست سابقه كار مجموعه از ابتداي شروع كار تا به الان موجود است اين يك شعار تبليغي نيست تمامي نمونه كارهاي تابلو سازي پاسارگاد در آرشيو  وجود دارد.( 5 سال بدون تعميرات كلي تابلو نصب شده ) تابلو سازي پاسارگاد و مديريت مجموعه جناب آقاي رسولي مورد اعتماد بسياري از مشتريان مي باشند.

مزايايي كار با تابلو سازي پاسارگاد

رعايت انصاف در قيمت ، رابطه دوستانه با تمامي مشتريان جهت تبادل حس اعتماد دو جانبه ، استفاده از بهترين و با كيفيت ترين محصولات تابلو سازي با توجه به شناخت دقيق مديريت تابلو سازي پاسارگاد از متريال بازار و تست كامل تمام متريال قبل از اجراء ، داشتن نصاب هاي با حوصله و فني با تجربه نصب 7 ساله و آموزش ديده توسط خود مجموعه ، خدمات كاملا” رايگان و كارآمد و سريع تابلو سازي پاسارگاد ، عرق و تعصب بالاي تابلو سازي پاسارگاد نسبت به تمامي تابلو هاي ساخته و نصب شده جهت قرار دادن در رزومه كاري و نمايش درسايتهاي اينترنتي ،  مذاكره و راضي كردن مشتريان دلخور تحت هر شرايطي به جهت حفظ رابطه دوستانه ، ثبت در وزارت صنعت ، ثبت در شركتها ، ثبت برند و لوگوي مجموعه ( تشخيص درست بودن موارد ذكر شده با مشورت از مشتريان و بازديد از تمامي تابلو هاي اجراء شده از چندين سال گذشته تا به حال ) ميتواند صحت ادعاي موارد مطرح شده در رابطه با تابلو سازي پاسارگاد را اثبات نماييد.

 

نكات بسيار مهم قبل از سفارش به تابلو سازي

۱. قبل از صرف زمان براي در نظر گرفتن انواع مختلف گزينه‌هاي تابلو جهت كسب و كار خود، مواردي كه مورد نياز است را چك كنيد در منطقه خود، افراد متخصص و باسابقه و روزمه قوي را شناسايي و يا با صاحب فروشگاه ها يا مغازه هاي كه تابلوهاي زيبا و با كيفيتي دارند مشورت كنيد، و معيارهاي مربوط به سفارش تابلو را بدانيد.

۲. بلند مدت فكر كنيد… بهترين تابلو‌ي كه توان پرداختش را داريد، سفارش دهيد. تابلو ها طوري نيستند كه بتوان آن‌ها را مدام تغيير داد. شما بايد هزينه‌ي بالاتري براي ساخت آن پرداخت كنيد. يك تابلوي چلنيوم هزينه‌اي كمتر از ۱۰ هزار تومان در هر روز براي تبليغات دارد. هزينه تابلوي خود را تقسيم بر تعداد روزهايي كه مكان كسب و كار خود را اجاره كرديد يا مالكيت داريد كنيد.

۳. سفارش خريد تابلو براي يكبار، ارزان‌تر است. به بيان ديگر، تابلويي را انتخاب نماييد كه سال آينده، و چندين سال بعد از آن نيز قابل استفاده باشد. آيا مطمئنيد رنگي را كه انتخاب كرديد دقيقا هماني است كه مي‌خواهيد؟

تابلو چلنيوم

۴. استفاده از LED هاي با كيفيت پايين به اين معني است كه روشنايي تابلو شما هرروز كمتر خواهد شد. استفاده از SMD با كيفيت پايين به اين معني است كه تابلوي شما به مرور زمان از بين خواهد رفت. استفاده از پلكسي با كيفيت پايين كه داراي يك رنگ ثابت نيست به اين معني است كه رنگ قرمز، آبي، سبز، زرد، بنفش يا نارنجي رويه تابلو شما زودتر از آن‌چه بايد، از بين رفته و محو مي‌شود.

۵. قبل از سفارش دادن، چك كنيد… آيا تابلو شما توسط يك تابلو سازي معتبر تاييد شده‌است؟ در بسياري موارد، تابلو‌ها نيازمند داشتن تاييديه از يك تابلو ساز با تجربه و با انصاف هستند.

۶. به جزئيات دقت كنيد. فقط قيمت را مقايسه نكنيد. ضخامت پلكسي اكريليك مورد استفاده براي رويه كار، ضخامت لبه استفاده شده براي دور حروف و … را نيز مقايسه كنيد. گارانتي منبع تغذيه چيست؟ طول عمر LED چقدر است؟ به ياد داشته باشيد، نگه داشتن يك تابلو با كيفيت بالا و ساخت خوب، هزينه بسياركمتري دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۸:۳۹ توسط:مامان گلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

تابلوسازی

تابلو چلنیوم

تابلو مغازه

لالایی

بارداری

گردنبند اسم

اسم دختر