تابلوسازي تابلوسازي .

تابلوسازي

تابلو سازي

تابلو سازي پاسارگاد با مديريت محسن رسولي؛ رعايت حقوق مشتري ، قيمت متناسب با وضعيت جامعه و كيفيت برتر ايراني را سرلوحه شروع فعاليت هاي تخصصي خود قرار داده و كليه پرسنل تابلو سازي پاسارگاد از اخلاق مناسب و تخصص لازم در امر ساخت و نصب كليه تابلو هاي تبليغاتي برخوردار مي باشند. به ياري خداوند متعال و سعي و كوشش فراوان توانستيم در سال 1395 به عنوان نفر برتر تابلو سازي در كل كشور انتخاب شويم. خبر انتخاب تابلو سازي پاسارگاد ( آقاي محسن رسولي ) به عنوان تابلو ساز برتر ايران در خبرگزاري هاي معتبر هم نمود پيدا كرد.

شركت تابلوسازي پاسارگاد در سال 1378 فعاليت خود را در زمينه تابلو سازي و نماي كامپوزيت و تابلو مغازه آغاز نمود. اين شركت با بهره گيري از تجربه عملي نيروهاي متخصص در بحث فني و اجرايي در پيش از يك دهه فعاليت توانسته است رزومه چشمگيري در زمينه تهيه ، ساخت و اجراء تابلوهاي تبليغاتي را آغاز نمايد. هم اكنون اين شركت با بيش از 100 مشتري ثابت و فعال در زمينه تابلو تبليغاتي به يكي از ممتازان شركت هاي تابلوسازي و اجراي نما در كشور بدل گرديده است. شركت تابلو سازي پاسارگاد تا به حال با مجموعه هاي بزرگي از قبيل بانك ها ، مراكز اداري ، تجاري و ارگانها همكاري و قراردادهايي را به ثبت رسانده كه تمامي قراردادها در رزومه شركت موجود مي باشد.

از مزاياي كار با شركت پاسارگاد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

رعايت انصاف در قيمت ، محترم شمردن مشتري ، كيفيت بالا به جهت استفاده از لوازم مرغوب و درجه يك در تابلو سازي ، طراحي با اتود جديد ، به روز بودن كليه مراحل ساخت و نصب تابلو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۲:۰۵ توسط:مامان گلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

تابلوسازی

تابلو چلنیوم

تابلو مغازه

لالایی

بارداری

گردنبند اسم

اسم دختر